2008/10/06

Sárgánygömbök!!!

Talán az első anime-k közt volt, amik megfertőztek minket japánból. ...Van, aki a végsőkig imádta. Van, aki zsigerből gyűlölte. A lányok utáltak minket, mert csak erről beszéltünk. Mi utáltuk a lányokat, mert nem szerették. Gyűjtöttük a kártyát. Vertük egymást. Lőttük a Kámehámét. Egyszer csak vége lett. Mert erőszakos. Mert sok gyerek azt hitte, tényleg szuper képessége van. Mert fröcsögött a vér. 
Mégis volt egy kis varázsa. Én a német RTL2-n végig néztem anno. Tudom, gyerekes vagyok. Tavaly izgultam végig 400 részt belőle. Néha fogtam a fejem, minek nézem? Bevallom a kedvenc részeim azok voltak, mikor nem verekedtek. Mikor béke honolt a Földön. (ez kb. 600részből 20) Bevallom a másik kedvenc pillanataim, mikor szökére változott a hajuk, égnek meredt, és nagyon erősek lettek. Azt várom, mikor teszik vissza a tvműsorra. Szerintem elfér, már rég elférne az agyalágyult sorozatok közt. 
Ez legalább néha vicces volt! 
Hogy miért írom mindezt? Most bukkantam rá egy infóra. Készül az élőszereplős filmváltozata! Amottan a trélere. Gondolom másfél óra eszement csépelés. DE AKKOR IS! Gyárekek!! Bezsongtam teljesen. Tűkön ülök. Rágom a körmeim. Várom!

6 megjegyzés:

Turul86 írta...

Én nem utáltam a fiúkat! Én is lőttem a kámehámét!!!
:)

dóri írta...

Viccelsz?????
Egyik legjobb dolog volt. Annyi kártyám volt, hogy az összes fiú irigyelt és mindenki az én kártyáimat akarta, mert azok voltak a legjobbak.:)
A kertben is mindig ezt játszottuk (vagy háborúsdit).
Majdnem olyan jó volt mint a kosaras kártya meg a Pokemon trio.:)

kÀ0s2 kapitàny írta...

nahát, megint megcáfol az élet :)

Névtelen írta...

Bennem megtört valami, mikor vége lett.

(a filmről korábban már láttam híreszteléseket, amik ijesztően gagyinak mutatták.. de azért bízunk.)

Névtelen írta...

-hogy törlődne el a világmindenség legmélyebb feketelyukaiból is az összes epizód! C!

kÀ0s2 kapitàny írta...

megnyugodtam.:)
jah, és rájöttem, hogy nincs itt a tréler videója. majd orvoslom.