2008/10/19

na már megint

"Pár részeg alak ül a bejárat előtt. Magyaráznak nekünk. Nem halljuk meg. Leügyeskedjük magunk a lépcsőn. A végében lévő ajtón kezek nyúlnak felénk, és rángatnak a buliba. Fülledt meleg van, dohányfüst,kiömlött alkohol, parfüm, és arcszesz illat. A padló ragad. Az a legbüdösebb.
- HOL VOLTATOK EDDIG??? GYERTEK TÁNCOLNI!!!
Frank az. Ő rántott magával.
- A LÁNYOK MINDENHOL KERESTEK TITEKET!!! MITŐL VAGY ILYEN RÉSZEG CZVYKI???
- RUUUMM!!! – üvöltöm a fülébe.
Csocsózó embereket látok. Kéne játszani. De erre a zenére nem. Erre menni kell beljebb. Fúrjuk magunkat a tömegben. Vállak, és kezek csapódnak hozzám. Néha egy-egy puhább női testrész.
Meglátom Dominikát. Lányok gyűrűjében táncol. Nem fiúval. Megnyugszom kicsit. Szétáradt a testem minden részén az alkohol. Zsibbaszt. A zene lüktetését érzem csak. Mozog a testem rá. Táncolok, ugrálok, üvöltöm a zene szövegét. Néha elvakít a fények csóvája. Őt keresem a tekintetemmel, minden mozdulatom után. Nem tudom megszámolni, hány barátnőjével van itt. Ő táncol a legjobban közülük. Innen érzem teste minden rezdülését. Ha látnám magam, észrevenném, az ő mozdulatait követem én is. Sört dugnak az arcomba.
- IGYÁÁÁ!!!
Hideg. Érzem, ahogy végig hűti a testem. Szinte kijózanít. Közelebb kerülünk hozzájuk. Feszes fenék nyomódik az enyémhez. Felveszem a ritmusát. Megfordulok, simítom a csípőjét, végig a karjait. Feje a mellemnek nyomul. Megérzem haja illatát. Ismerős. Elbódít. Egész teste hozzám simul. Megpördül a zene ritmusára. A szemembe néz. Azt akarja csókoljam meg. Közelebb hajolok. Ajkai előtt fordítom el a fejem. Markolja a kezeim. Kiránt a tömegből. Szinte fut előttem.
- HOVAMÉSZ CZVIKY???
Nem nézek hátra. Nem érdekel ki szólít. A fekete hullámos haját követem, ami előttem úszik. Élesen kanyarodik be egy üres, sötét boxba. Leül, magához ránt.
- Miért vagy hülye Czvytkákovits?
Már csókol. Már nem én vagyok. Valahogy lefejtem szám, a szájáról.
- Egyet sose felejts el drága! A kacsáknak mindig legyen vizük!!!
- Nem vagy te normális Tamás. Szeretlek."     szössz

Szeretem a dójcse punkot. A képet pedig le kellett cserélnem. Ezt a fehérneműt. Próbálok nem arra gondolni, hogy annyi idős, mint édesanyám.


amíg ilyen klippet csinál...

8 megjegyzés:

_renton írta...

Húöcsém, nagyon ávántgárdul nyomod... Nena szerintem is király. Te figyi az előző bejegyzésben a Meg Ryan? Hogy fiatalodott meg ennyire? Vagy az egy régi kép? Semmit nem értek. Csak nagyon-nagyon csinosnak találom én is.

kÀ0s2 kapitàny írta...

Nena most már még királyab!!!

Névtelen írta...

-Pistukám, figyelj, ha október 27 és 30 között még a fenyves koleszban kell aludnom, vigyek neked Waldeck-et? persze a fennt említett napokban.
most épp msn-n is írhatnék de csírkéért mentél, inkább most oda nem. ja és vigyázz, mert utánad ment egy lejány is, barna a haja.

kÀ0s2 kapitàny írta...

jajj!Levente bátyám!!! Én remélem, h még oda kell. A fennt említett napokban szerintem, pont rá fogok érni arra, h te Waldeck-et hozzá. Aminek felettébb örülnék!
Ami a barna hajú jányt illeti, hát azt nem hinném. Nem jött még utánnam sose lány.

gabi írta...

nana

Névtelen írta...

-nosmivel Pistukám, egy áldott ímélt se kaptam, hogy költözhetek,,, hétfőn, vagy kedden, esetleg szerdán, de inkább kedden vagy hétfőn meglátogatlak. de le kell jönnöd értem, mert második óta elfelejtettem mit kell megnyomni a kapuajjában.

kÀ0s2 kapitàny írta...

Lemegyek én! Megmutatom én, hol kell nyomni.

kÀ0s2 kapitàny írta...

jah! Gabriella, mi nana? hümm?