2008/10/03

mocsok helyijárat!

"Jellemzés:
selymes, fekete.
Mintha a comb-
jai közt kés len-
ne - kár
(Elütés; rés)"

"Látszik sokat ittak, mozdulataik hol túl gyorsak, hol lassítottak, nincsenek azsúrban az idővel, sokat beszélnek, hirtelen elhallgatnak."

)(>>"Én."<<)(
...már jártam ott. Akkor eszméltem rá, mikor megláttam az épület belsejét. A falakat, a lépcsőt, a galériát, a szobákat. Leülünk körbe. Már táncolunk. Rivalljuk a zene szövegét. Plafonig ugrálunk. Utánna mindenki szerelmesen néz valakire. Akkor viszonozza mindenki. Mi lesz holnap? Akkor fel sem vetül. Filmjelenet. Másnap puzzle. Ez hova való? Ez hogy keveredett bele? Az miért hiányzik? Áh. Megyek inkább. Szerzek hozzá még darabokat.

"A Dallasból jó a Bobby,
Egyél három Reál ropit.
Igyál rumot,
Három nagyot.
Gyere velünk,
Vár a Canyon."  szmájlee

utólagos hozzácsatolás: Az Isten rohassza az eget a Pinára! Holnap persze piedesztára állítom újra. Csak most rohassza rá!!!
megkésve:

4 megjegyzés:

Turul86 írta...

Nehezen, de kibetűztem és közben azon gondolkoztam, hogy akarod-e egyáltalán hogy kibetűzzem?! Vagy akarod is meg nem is?

Most tényleg Füreden dolgozol???

kÀ0s2 kapitàny írta...

hát nem jövök rá, miért nem nagyítja ki kattintásra. nem direkt ilyen. =)
csak dolgoztam augusztusban.=)

Turul86 írta...

Szerintem így sokkal jobb! Jobban meg kell erőltetnem magam, küzdenem kell érte. Ennek külön üzenete van. Lehet, hogy ennek így kellett lennie. Ha másért nem, legalább, hogy én ezen törhessem a fejem, hogy mit sugall egy félig látott szöveg.
De lehet, csak belemagyarázok.

És milyen volt Füred? Ugye, hogy nagyon szép!?!

kÀ0s2 kapitàny írta...

mindenki azt lát az írásban, amit szeretne. szerintem ez a szép benne. lehet, hogy nem is igaz, mese. =)

amennyit sikerült megnéznem belőle, az tetszett. viszont, ha arra gondolok, milyen vásárlókat szolgáltam ki (akik tudom, hogy fürediek voltak), azt kell mondanom, elég pökhendi emberek lakják. akinek nem inge, nem veszi...