2008/10/10

 Ki gondolta volna, hogy az ősz is hozhat ilyet. Nem csak a leveleket sárgítja, vörösíti, rozsdásítja ecetera. Persze mindenki tudja mit értek ezen. Persze mindig elgondolkodom, hogyan is kéne ezt úgy csinálni, hogy ne mondjak el mindent. Hogy titokzatos maradjak. Hogy ne legyek nyitott könyv.
Pedig néha sikerül. De nem tudom, hogy csinálom. Figyelni kéne. Addig,  majd ha ezt is elrontom, nézhettek rám újra szánakozva, azzal a "naív vagy még mindig" félmosollyal. Nem baj, ezért "tartalak" titeket. Addig hagyom, mert ez most jó. Élet.
 
Alig bírok gépelni, mert fát szedtem ki gyökerestül. Remeg most. Szomorú dolog ez. -Nem hogy ültetnél!. De beteg volt. Muszáj volt. Fejszével dolgozni meg jó móka. Férfi állat, macsó melós, emlék.

Szerelmes lettem ma belé ------------>


Blogot írok még mindig. Ezt a bejegyzést már 2 napja. Mindig csak mentem. Lassan megy az írás. Hogy nincs időm rá. Fekáliát. Csak lusta vagyok. Pedig már azt hittem nem. Mégis, ha szeretem, miért nem csinálom? Hüha! Necsináld Nagy István! Különben meg üzennék: Mindenkinek, aki írja a blogját, blogocskáját, blogcsiját. ÍRJAD! Írd ki! Legalább írd, ha nem mondod. Hogy nem reagál senki? És??? Magadnak. Azta!
Hírtelen sok jönne ki most. Nagyon összetorlódott. Na ezért írjátok. Ez rossz érzés. Grafománok egyesüljetek. Volt régen az a Nyugat, meg a Pilvax kávézó (hű micsoda hasonlat lesz ez!), nekünk meg itt van az internet a blogunkkal, meg ott a Gesztenyés. (én szóltam!) Akkor is. Hiszek ebben. Egyszer még taníthatnak rólunk. "Nyissátok ki a tankönyveteket 327. oldal. Nagy István, Született: Budapesten 1985. november 18. Gyermekkorát Balatonvilágoson töltötte. A helyi általános iskolában tanult. Tanulmányait Siófokon folytatta...."ecetera. "Te egyest kaptál Nagyból? Pedig az tök könnyű!" Valami végre megszültek minket. 

Egyébként meg;
"... már nem érdekel, hogy a másik szobában alszik a lakótársam. Különben is részeg mámorban ért haza. Arra figyelek csak, hol nem simogattam még a testét, hova nem leheltem csókot. Beletúr a hajamba. Érzem körmei nyomát fejbőrömön. Nem fáj, felhergel. Minden apró csók után sóhajt, teste kissé megfeszül. Jelek. Kezemmel eddig tiltott területekre tévedek. Már rég nem taszít. Ujjaim bátrak. Fehérneműje gumijával játszanak. Az ő kezei is incselkednek. Hasamon egyre lejjebb tévednek.
Tenyerem a vénuszdombján. Ujjaim vége selymes szőrzetet simogatnak. Csak egy csíkban érzem a szálakat. Követem a vonalat. Egyre forróbb a bőre. Lüktet, megfeszül. Izzik, mégsem száraz. Ujjam csúszik egyre beljebb. Közben ajkait csókolom.
Nem, már nem. Lélegzése akadozik. Már nem az ujjam. Már alig-alig érnek össze ajkaink. Egymás szájából vesszük a levegőt. Mozgás."
Ki hat? Kihat?

Nem szabad ám komolyan venni! Játszatok, én majd ámulok, mint a gyerekek. Bármit. Nekem szükségem van rá. Lőjjetek le! Na jó nekem is kell egy pici(hazudtold meg, amit mondtál!); kérés, ha nem nagy: dobj egy kommentet, nem kell név, elég egy szmályli, egy pont, egy szóköz. Érdekel hány. Tudom van az a számláló, nem tudom hol kapcsolom be. Picit érdekel.

Ez meg tetszik (lehetne Moszkva tér is, valahogy olyan. Így is jó):

14 megjegyzés:

gabi írta...

nagy számok. nagy élet. Nagy Élet(e). Hősök. (?) pedig én nem is szoktam!

(ary)komate írta...

pont

(ary)komate írta...

bakker... pont fél órára egymásra írtunk...
:)
amúgy az az idézet nagyon tetszett.. :) :) :)

Névtelen írta...

-évekkel ezelött a kultúrházban volt egy kis vita a blog-napló napló-blog kérdéskör miatt. na akkkor mondtam azt, hogy haggyatok köcsög egyetemisták.
a gesztenyés blog kérdéskör gyors kibeszéléséhez hozzátett fél mondatom ma is, mögáll. a blogot nem magadnak írod teljes mértékben. arra ott van a napló.
satöbbi.

(ary)komate írta...

a "... már nem érdekel, hogy a másik szobában alszik a lakótársam. Különben is részeg mámorban ért haza. Arra figyelek csak, hol nem simogattam még a testét,..."
idézet forrása érdekelne.
még sosem olvastam ponyvát. nem tudom, hogy ez az-e. de lehet, hogy olvasnám.

kÀ0s2 kapitàny írta...

gabinak: =)

levnek: Ezzel én most mindent meghazudtoltam. Leginkább magam.

(ary)komate-nak: az idézet tőlem származik:) nem mondanám, hogy ponyva pont én szösszenetnek nevezem az ilyeneket pont ha jobban belegondolok, ennyi az egész pont nincs is eleje, se vége pont :) köszönöm az útmutatást pont mostmár tudom, hogy ponyvát kell írni pont :)

Turul86 írta...

:)

supercazzola írta...

"1985. november 18. Gyermekkorát Balatonvilágoson töltötte. A helyi általános iskolában tanult. Tanulmányait Siófokon folytatta."

és ezt majd a feri meg a csabi fogja tanítani - már ha a magyartankönyvekbe kerülsz be... :) azt hiszem szép anekdotákat tudnának mesélni:)

kÀ0s2 kapitàny írta...

XD XD

dóri írta...

Hmm... ha ilyeneket kéne tanítani, lehet hogy én is szívesen lennék tanár.
De nem magyar óra keretein belül, ne viccelj... Lesz egy külön ilyen óra és akkor a gyerekek majd azt mondják hétfő reggel: "Mindig jól indul a hét, mert NagyI órával kezdünk, ami tök szuper!"
Én mondanék ilyet...:D

írta...

Kámeháme.

_renton írta...

Mindig úgy vagyok ezzel, hogy ha valakit érdekel mi van velem, kérdezze meg, ha érdekel mit írtam, kérje el, én el fogom mondani, meg fogom mutatni? Akkor miért van mégis ez a rentonblogja az elharapott félmondataival a névnélküli történeteivel, a sok-sok kimondatlan baszaival. Miért a blog? Hiszen ez valami egyértelműen torz, hamis lehetőség a megnyilvánulásra. Szerintem azért kell, mert az emberek már nem kérnek, és nem kérdeznek. Ez tényleg olyan nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek dolog.

Egyébként meg Kámeháme.

Hát

Névtelen írta...

De sok. (Egyébként meg nem gondolom, h ennek torznak muszáj lennie, de ez persze Gesztibe is végeláthatatlan..)

kÀ0s2 kapitàny írta...

ígérem többet nem lesz ilyen.
próbálok majd figyelni, mit írok.