2008/10/26

egy óra plusssz

-megint majdnem elkéstem, pedig időben indulok mindig. Zárva volt a bejárat, futás hátra. Észre sem vettem, hogy nem tolong a vásárlóközönség a bejáratnál, pedig szoktak, így vasárnap. Hátul csöngök. Hallom a kulcsot. István?! Délutánra kell ma jönnöd. Elfelejtettem szólni, hogy átírtam a beosztást. Nem haragszol ugye? Akkor délre. De boldogan indultam haza. Aztán csörög. Te; nem nyolc óra van ám, még csak hét. Óraállítás volt. Tééényleg??!! A kereszteződésben elég furcsán néztek a sofőrök felém. Röhögve, fejetfogva mentem át a zebrán. Sálálálálá!!!
Úgy áll a helyzet, verses könyvet vettem. És verseket olvasok. És jók. És tetszenek is. És a Varró Dani szerintem egy jó költő. És a rajzok is tetszenek benne. 

j77, figyelj! : ezt életem végéig sajnálni fogom!!! ÓÓÓÓóóóóÓÓÓÓ



3 megjegyzés:

kÀ0s2 kapitàny írta...

Azt írják: "Ha nő lennék, azt szeretném, ha Varró Dani szerelmes lenne belém :-)"
azt mondom: Ha szerelmes lennék, azt szeretném, ha Varró Dani én lennék.

kÀ0s2 kapitàny írta...

"Legalább is a versei alapján."

supercazzola írta...

mondasz valamit...
kiráz a hideg. mármint most Chris Martintól, nem Varró Danitól. :)