2008/06/21

Év játéka 2008!!!

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a linket. Pár hónap múlva jelenik meg az igazi játék, evolóció-szimulátor (máshova nagyon nem lehet sorolni). Amőba ként indulsz, aztán törzsfejlődés, határ a csillagos ég (szószerint). Namármost ehhez tették közzé, előre ezt a kis programot, amivel mindenféle jópofa lényt tudsz készíteni, és a később megjelenő játékot velük tudod majd benépesíteni. El lehet vele szöszölni. Csápok, üregek, több végtag, gerincoszlop hajtogatás, ecetera, ecetera... Töltsétek a lénylabort, és kreatívoskodjatok. Összehoztam én már sok mindent. Elkészült az asszonyállat is, tündér lett... bocs.Ha mozog, kinyílik neki az ott lennt.

6 megjegyzés:

Turul86 írta...

Legközelebb kék tündért csinálj! Azok sokkal aranyosabbak!:)
Ja és ne legyen ilyen kutyafeje! Legyen inkább mókusfeje!!!:)

kÀ0s2 kapitàny írta...

rajta vagyok, hogy tökéletesítsem;

lev írta...

-bocs, de ez nekem nagyon nem teccik.
Pistukám, ne gusztustalankodjunk! (it'sallone)

kÀ0s2 kapitàny írta...

nem kell, hogy mindenkinek tetszen;
ez művészet; XD

lev írta...

-művémicsoda?
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
:P

kÀ0s2 kapitàny írta...

:D

csak ezért írtam, hogy lássalak nevetni;

:D