2008/06/05

Retardált DiCaprio...

Igen, azt játszik abban a filmben, amit a hétvégén megnézek. What's eating Gilbert Grape? A rendező neve is jól cseng: Lasse Hallström. Az első rendező, akinek utánna néztem kicsit (felületesen). Ő rendezte a Csokoládét is., úgyhogy sokat várok tőle.
Ha van még a világon olyan ember, aki DiCapriot nem tartja jó színésznek (én?), na ők mindenképp nézzék meg, megváltozik rögtön a véleményük, mert így alakítani fogyatékost... leakalappal Leo....Johnnyt meg... vazze, hát miatta szedtem le a filmet...
Jah, és ezzel a filmmel meglett Depp úr mind a három '93-as filmje: Arizóniai Álmodozók, Benny és Joon, Gilbert Grape...oh, happy day...konfetti, meg tüzijáték, lóhere, és szivárvány...

7 megjegyzés:

supercazzola írta...

én a gilbert grape-t még nagyon régen láttam, de nemrég anya megvette dvd-n, úgyhogy hamarosan én is (újra) megnézem:)

a másik két filmet is szeretem, mondjuk az arizónai álmodozókban paul a kedvencem:)

kÀ0s2 kapitàny írta...

most értem a végére...
sokk...!!!
zseniális!

kÀ0s2 kapitàny írta...

pedig otthon akartam megnézni...
épp csak belenézek...
nem tudtam abbahagyni...

kÀ0s2 kapitàny írta...

hogy DiCaprio az első pillanattól megnevetetett (?)...aztán néha majdnem megríkatott...
minden mozdulatában elhiszem, hogy szellemi fogyatékos...
Ezt eddig bármelyik alakítására mondhattam volna (nem láttam sokat), de most komolyan!!!Nem térek napirendre!

supercazzola írta...

most én is megnéztem, hála neked:)
nem is emlékeztem, hogy ennyire jó film...

Caprio-t mondjuk én eddig is szerettem.

kÀ0s2 kapitàny írta...

..igen!!!
...ezzel szerintem tényleg csak én vagyok így, hogy zsigerből taszít Leonardo...
de ez, ez...!!!
woá...
:D
örülök, hogy ösztönöztelek... :D

kÀ0s2 kapitàny írta...

mindenki nézzen Gilbert Grape-et!!!
:D