2008/06/13

13...23...13...23

van akinek lucky bamboo, van akinek lóhere, patkó, kéményseprő, nyúlláb. Nekem egyik sincs, viszont valaki azt mondta egyszer rég (meg tudom mondani napra pontosan: 07.04.13...van ez az sms kiírós mániám, na azért tudom), ha péntek 13-dikán (tescos wc felírat miatt) kifordítva veszem fel véletlenül a polóm, szerencsém lesz. Szószerint:
"Szerencséd lesz wazze!!!Hagyd úgy kifordítva. Ez megmentheti az életed!!! Imádlak, te!!!"
A Spár közepén vettem észre. Megírtam. Választ kaptam. Nevettem. Büszke voltam, hogy hülye vagyok. Hiányzik.
Az nem lehet.
Hallgatva örülni egymásnak? Az a következő lépés? Vagy nekünk már nincs olyan? Nekünk?
"Látlak még? Szerencsét hoztál nekem...; Nem!!! Azt csak magadnak köszönheted!!!; Vigyél magaddal...; Nem hagyhatod itt a gyerekeket...De azért mi mindig barátok maradunk. HA BAJBAN VAGY, ELÉG HA CSAK RÁM GONDOLSZ..."
Hosszú volt a tavalyi nyár... mi lesz idén???

Hát adja az ég, hogy rosszul öltözzek fel ma is!

Nincsenek megjegyzések: