2008/06/18

Találkoztam vele Antoine!!!Azt mondtad szóljunk.

lábat áztatok--
itt van a fejemben... részletek hiányoznak... fontosak.nem tudok neki állni, vagy csak nem akarok. De az se jó, ha leülök és erőltetem. más: kivágta az összes szőkeséget... mind ilyen. Rövid. pedig ha megírnám, megtörne, legyőzném, letudnám, megbékélnék... csináltatnék pólót, csak az enyém. Felmennék a galériára, lenéznék rátok, és mosolyognék. Az ablakok piszkosak- kit érdekel- itt van mindegyikőtök. Itt próbáltok, itt kávéztok, itt szurkoltok, itt olvastok, itt itt van mindenki. A játékaim ide nem hozom már. Ládában pihen. Majd a gyerek, akinek nem húzom a haját. hogy lehet visszatérni? minek mentél el? Hülye geci. Ne káromkodj! Csak bohóckodom, nem gondoltam komolyan. Megbomlott. Neki állok! Lefestem. Azóta minden mosolyban már ő nevet felém, és nem hagy engem el, akárhol járok, a remény. kiázott--

Nincsenek megjegyzések: