2008/06/10

Nagy Dávid ájj'á meg!!!! Láttalak a Friderikuszban...

Falusi gyerek apró örömei...
Ott kezdődött, hogy múlthéten felhívott a tavalyi főnököm, lenne egy két napos meló. Juniális (!!! tervezik a Januárist, Februálist, Márciálist, Ápriálist... ésígytovbb..) lesz a Club Aligában, sok pénzért. Mondom megyek! Hát még mikor megtudtam, jönnek a haverok is.
Első nap focipálya felfestés, háló felhelyezés volt a nagy feladat. Egy kb. 50éves halvérű (!!!meggondolta háromszor, hogy a kalapácsot melyik oldalról emelje fel) bácsival karöltve kellett midezt végeznem. Annyi volt a dolgom, segíteni a madzagot kihúzni... a magnézium poros géphez csak ő nyúlhatott. Nem is baj gondoltam, ő tudja hogy kell, hamarabb végzünk. Akkor jöttek a gondok, mikor meg kellett keresni a pálya közepét. Ha ráhagyom az öregre egy cirka ilyen kinézetű focipályán játszottak volna másnap:
Az oldalvonalak maradtak is így, a középvonalat azért kimértük. Végig azt szajkózta jó lesz ez ezeknek, úgyis részegek lesznek.
Másnap rá kellett ébrednem, igaza volt. Nem a pályát nézték, sőt (sajnos) nem is a focit. De ne ugorjunk előre.
Kellemesen eltelt a délelőtt a pályán. Kb. 14 óráig dolgoztunk. Közben hív Gyuri barátom: Ha végeztél, gyere át. Itt a Sziszka, Borsos, Viki, bográcsozunk. Megörültem!!! Platós autóval haza. Otthon bicikli ledob, átfut, örül mindenki mindenkinek, bor csordul a poharamba, koccintunk,és mégjobban örülünk egymásnak. Bográcsban paprikás krumpli rogyog, ill. rogyogna, ha égne rendesen a tűz. Megoldották. Kerítésdeszka....
Szóltak előre, kicsit csípős, később kiderült csilipaprikát szórtak bele...Finom lett.
Este vissza Club Aliga. Megbeszélés. Főnököm szerint a DRV rövidítés jelentése, Dél-Dunántúli Regionális Vízművek. Gyuri barátom meg is jegyezte neki: akkor hol a másik Dé??? Elszakadt valami... Prüszköltünk a röhögéstől. Hozzá kell tennem a főnök alatt, egy nálam 1-2 évvel idősebb csávót kell érteni, aki próbál precíz lenni, megtartani a tekintélyét (?)... nem jön össze sose. Idén lecserélte a mittom én milyen Rönóját, egy böhöm nagy Pözsóra...Na azt sikerült jól megcsapnom a pulcsim cipzárjával... Nevetett... Bocs.
Találkoztunk tavalyi munkatársakkal... jó volt, ennyi.
Este póker. Ritkán játszom, sokszor van szín sorom... Utálnak. Nyertem. Black Jack nevű játékot is sikerült megismernem...elpicsáztam Borsos barátom, pedig nagy hévvel állt neki, mondván úgyis ő nyer...
Reggel kidobtak egy utcasarokra (!!!hímringyó). Azt kell tudni a Juniálisról, hogy zártkörű. Csak DRV-nél dolgozóknak.Buszokkal jöttek, azokat kellett nekem a parkolóba irányítani. Megerőltető.
16órakkor végeztem is a munkával, főnök kifizetett, mentem keresni a többieket, akik még focin bíráskodtak. Itt megláthattam mennyire igaza volt a bácsinak előző nap. Iluminált 40-es, 50-es férfiak erős hangvétellel emlegetik egymás szüleit, és azok különböző testrészeit. Be kellett állnom vonalbírónak. Lincs hangulat. Ezért nem vagyok oda a fociért. Inkább erőfitogtatás volt. Ha nem jött össze valami, rögtön ordibálás. Akkor döbbentem meg, mikor Gyuri barátom nem figyelt egy kezezésre, és a "futbalista" 10év körüli fia üvöltöt neki: Mire figyelsz te b... meg!!! Anyuka meg segítette rikácsolással. "Érett, felnött nő" szájából ilyen szavakat még nem hallottam. Hányinger. Ez a sport? Inkább maradok tunya. Túlzás, de ha mindenhol ezt látnám...
Jah a korsó sör egy 100-as volt. A grill csirke meg nekünk ingyen. Úgyhogy a fagyizó elött sorban állók végig nézhették, hogy tűnik el 10 perc alatt egy egész grillcsirke, és liter sör kettönkben Gyöpy barátommal. Köszönjük Klára!!! :) (bocs személyes)
Kiss Ádámot végig röhögtük (mit lehet csinálni). Több száz négyzetméteres sátor, tele emberrel, csak mi álltunk hárman az esőn. Adott autogrammot is... boldog vagyok...
Azt már el sem mesélem, hogy este még bementünk Siófokra. Bícshauz még mindig tele nagyképű faszokkal, 15éves ku...kkal, akik koktélért hozzád dörgölik a mellük (Gyuri barátnőjével ezen röhögtünk...szánalmas). Sikerült megismerkednem egy Mimic nevű kutyulékkal. 4cent málnás mézes, 1cent fekete Absinth meggyújtva, szívószál, és ne legyek kemény??... nyami. Spagettiben még mindig ugyanolyan a hangulat!
Ez kicsit személyes lett. És sok minden van még amit leírnék. Legközelebb.

7 megjegyzés:

Turul86 írta...

Egyszer én is elmentem Juniárisra (apum drv-s). Nem tetszett. Bár szerintem bennem van a hiba. :(

kÀ0s2 kapitàny írta...

Tavaly hallottam először róla...
olcsó a sör, mi kell még? =)

Turul86 írta...

:)

Nem iszom alkoholt!:S Pech!!!

lev írta...

-utoljára 18 évesen jártam a spagettiben. hosszú sztori, majd elmesélem élőben!

kÀ0s2 kapitàny írta...

=)
rendben.
kíváncsi vagyok.
engem sajnos, néha visszahúz oda a szívem...
Bíccshauzon, abban a helyben még sose csalódtam.

Névtelen írta...

Noaaaaa
geccc jó a bologod!
:0)
chilipaprikás krumpli+kerítésléc 4life
sziszka

kÀ0s2 kapitàny írta...

így vab Sziszk, így van...
meg versenyautó, dodzsem, hotdog, mézes...
rumot nem ittunk, tee!!!
na még az hiányzott volna...