2008/06/10

Grow up


Őszi gyerek vagyok. Aznap szakadt a hó, ezt szinte az összes ember tudja aki ismer.
Mégis felnövök.
Ne legyél gyerekes.
Én?
Nem, a Pán Péter! Hülye. Ezért neveltelek? Ezért egyengettem az utad?
Cigiztem a teraszon. Egyik este nyest futott a járdán, rákövetkező éjjel sündisznó.
Siettek nagyon mindketten. Élelmet kerestek a kölykeiknek.
A sündisznó biztos.
A nyest, ránézésre, csak a saját betevőjét.
Felnövök, mert muszáj.
Pont nyáron.
Őszi gyerek vagy.
Még ne!
Az előbb azt mondtad nőjek.

4 megjegyzés:

Turul86 írta...

Az élet megszokott rendje?
Az elmúlás?
A gyerekkor vége?

Turul86 írta...

A "Turul Perdita ellen" mit akar jelenteni? Azt hogy egymás ellentétei vagyunk, vagy hogy mi egyfajta ellenzék vagyunk vagy...?

kÀ0s2 kapitàny írta...

egyszerűen lefordítottam a "vs." (versus) angol rövidítést...
=egymás ellen...

(ary)komate írta...

ez egész jó.
a blogod új dizájnja is tetszik.