2007/11/26

sokmindent akarok mondani...

~ Filmeket néztem.... Coca-Cola-t ittam, Lay chipset tömtem magamba, és francia filmet néztem...ugyanazt sokadszor....Úgy éreztem ez lehet az Amerikai Álom beteljesülésének egyik formája.Legalább is remélem, mert ez a tudat boldoggá tett...aztán gondolkodtam.azon is példáúl, hogy hányszor jártam Veszprémben, mielött ide költöztem volna.Arra jutottam,hogy talán kétszer.
1. ..kórház vakbélműtét...
2. ..unokatestvér esküvője...
ezután gondolkodtam, hogy az esküvői ebéd a Mackóban volt...de utánna belegondoltam ott nincs is hely, lehet nem is ott volt...De aztán a Mackóról eszembe jutott, hogy milyen volt az első pár hét(hónap?) itt...idegen, de mégis ismerős...az épületek sora nem mondott semmit, se a furcsa nevek...falusi gyerek egyszerű Petőfi utcához, József Attilához, Dobó Istvánhoz van szokva....Jutasi, Cholnoky, CserMák lépcső(és nem Cserhát...ezen egy Milka csokit buktam, ami most túrós-citromos Tibi lenne =) ), Pajta kert (még most sem tudom merre van, csak sejtem), N-épület, B aula, Audi (fizika óra egy autószalonban??heee??), Teleki, Hotel, Stadion !!!??? Aztán mikor hónapok után századszor mentem végig a Kossuth utcán, sokadszor nézve fel a húszemeletesre, beugrottam a Grandkanyonba egy VeszprémEstért, hogy megnézzem milyen filmet adnak az Expresszóban (már tény leg csak ex...és a mozi NAGYON hiányzik), már tudtam a rövidebb utat Tomihoz a Telekibe, rájöttem, hogy a Tesco negyed órára van a Stromfeldi lakástól (át kell menni a Körgyűrű alatt hozzá)....Pötyi megmutatta a legrövidebb, de egyben leg hullámzóbb utat a várig...amin azóta, legtöbbször (ugyan egyedül) baktattam szomorúan, vagy röpültem dúdorászva a Benedek-hegyhez nagy ill. szép dolgokon töprengeni,neadjIsten alkotni(ritka)....útközben meglestem a Sédet, még mindig arra fut e, amerre kell....ezután jutottam el oda: Venyó nem tud többet adni nekem?....hazafelé azonban vissza-vissza néztem Benedekre, tapostam a pár napos,de már locsogó havat.Tűnödtem.Ha esik még hó, itt hol van egy igazán meredek, gyors domb,amin sokan szánkóznak??....Nem rejted el Vp, előlem nem tudod, úgyis megkeresem!!! pfff... de azért =)

Nincsenek megjegyzések: