2007/11/27

most meg süt

megnyugtat, hogy tegnap kiderült, annyira bele tudok feledkezni az olvasásba, hogy azt sem veszem észre, kinnt hóvihar tombol.
Vero sms:Látod ez aztán a hóesés.Mikor m1ünk szánkózni?

~Pisti bután nézi a telefonját...leesik...elkezd rohanni a szobában...átugorja Tity táskáját, kikerüli a Lego-s vödröt, félrelöki a hokedlit, a függönyt úgy rántja el, hogy majd leszakad...aztán nőies hangon felsikít....észhez kap...mélyebb hangon: Azt a kurva!!!....aztán áll, néz, csodál, örül, majd telefonál Veronak (szinte sírva, remegve az adrenalintól) megköszöni az smst, és lezsíroz egy esti hóember-építést(nem lett belőle semmi), aztán telefonál Tominak (-Szakad a hó!!!...-Mi van???Bazd meg!!!)....játszós nadrág le, farmer föl...ki kell mennem...ez szakad vazzz'.Akkor már elmegyek cigiért úgyis elfogyott...Végig a kresz-parkon...ropog a hó...vigyor az arcomon...éjjelnappali: pénztáros csaj nagy szemekkel néz rám, odaadja a cigit, elmosolyodik...vigyorgok én is...vissza a 9-re...útközben azért gyúrok egy hógolyót...körbe nézek...Teljes erőből mellédobom a kiszemelt táblának...Boldog vagyok!!!...otthon veszem észre a fel nem húzott sliccemet.......Felkacagok!!!!

más~~ filmet néztem Oszival....1408 címűt (horror) Stephen King könyv adaptáció...nem találtam rá melyik könyve alapján. Oszi boldog, hogy filmet nézünk, kiváncsi rá, mert az öccse azt mondta "rohad jó". Megkínál a pezsgőjéből.Elfogadok egy fél pohárral.A film: feliratos, nem baj mostanában szeretem felirattal nézni a filmeket, csak az a gáz, hogy lehet, hogy még én is jobban fordítottam volna, szószerinti fordítás, a szereplők néha magázzák, de legtöbbször tegezik egymást, nem baj hátha jó lesz így is.10 perc után megkérdezi Oszim:
-Ki volt az a fószer a film elején?
-Az a főszereplő(John Cusack), akit most is mutatnak.
-Neee...az sokkal vékonyabb volt.
-De,biztos,hogy ő volt az.
vissza nyomom a filmet az elejére.
-Ez tényleg ő!!!! (és kibontott egy sört)
A filmben Samuel L. Jackson is szerepel.A főcímnél még örült neki Oszi.Mikor feltűnik a filmben...kb.5perce beszélget a főszereplővel felújjong:
-Most nézem ez a Sámuel!!! (kibont még egy sört)
Mind1....jól éreztem magam!!!a film szar volt,néha meglepődtem, megborzongtam...de lelombozott(King miatt).

~Ohhh...télleg...ma reggel olvastam....úgy áll a helyzet, hogy Marvin meghalt...=( azért még reménykedek....valószínűtlen, hogy őt megölje az író....

3 megjegyzés:

Pötyi írta...

ne, marvint neeeeeeeeeeeeeee!:)
nem erkölcsös az író elvtárs-pajtástól, hogy kinyírja a robotot...
egyszer el fogom kérni tőled azt a könyvet:)

hát igen...
láttam magam előtt a boldogságod, aki csak úgy beleolvas a blogba el sem hiszi, hogy ez ilyenkor tényleg így van:)
ilyenkor hiányzik az albi:)
meg a tity táskája
a vödör lego,
a hokedli,
a memori,
a kád...
a hó meg zuhogjon!!!
az a jó!:)

kÀ0s2 kapitàny írta...

azért olvasom ilyen örületes tempóban, hogy kölcsön tudjam adni neked...

Pötyi írta...

Seymour Glass: Üzenet John Keatsnek című verse átírva Pistunak

Nagy Pisti,
Nagy Pisti,
Pisti,
kérlek,
köss sálat.

Hűvös a szél,
Pisti,
hajnalban fehér
hó esett.

Köss sálat,
Pistu,
és a kalapod,
kérlek,
húzd a homlokodba.

A vers elvesztette így ugyan "eredeti értelmét", de új értelmet nyert Pistiben. Csak miközben olvastam, önkéntelenül is te jutottál eszembe erről a versről.:)