2007/11/14

Nincs meg....

Megint jó pár kép kiesett a kedd estéből...fontosak is...utálom ezt az érzést!Tudom ő ezt nem olvassa, de azért közzé teszem, hogy a Karhatalomnak köszönöm újra a "haszontalan" fejmosást...majd egyszercsak!Mint megtudtam jó, hogy nem látogattam el DC-be...nem lettem véres...De kicsit kezdek félni, ha ez így folytatódik kereshetek új lakót.Azért remélem nem így lesz.
Hazafelé a buszon volt szerencsém látni egy 5évesnek kinéző kb. 2éves kisfiút...erős csontozatú volt a szentem...de megnyugtatott a látvány, ahogy a Disneyland Paris feliratú pulcsi szinte szétrepedt rajta...Mickey egér pedig kifejezetten aranyosabb volt a pociján így....szerettem volna megölelgetni, de az anyukája elég morcos volt.

3 megjegyzés:

pitypang írta...

...néha csak hallgatok..de mindenre figyelek...ahogy figyeltem akkor is.

_renton írta...

z a megjegyzés nem is volt annyira pongyola... hehe...



bocs

Pötyi írta...

én bezzeg tiszta vér lettem...
nem jön ki.
azt mondták főzzem ki tejben.
már a kabátom.
hát igen.
ez remek ötlet...