2007/11/22

Sokáig gondolkodtam,de nem jutott eszembe semmi frappáns cím ehhez a bejegyzéshez.

Egyre több olyan idézetet találok, és egyre több olyan dolog talál meg engem, amiben teljesen magamat látom.Egyik kedvencem közülük:

"...Jelenleg a hajó valószínűtlenségi állapotának szintje kettő a huszonötezredik hatványon az eggyel szemben, csökkenő.Azonnal visszatérünk a normális állapotokhoz, mihelyst bizonyosak leszünk abban, hogy mi is a normális.KÖSZÖNÖM."

....De addig is---> "-Élet -sóhajtotta Marvin gyászosan.-Akár gyűlöljük, akár nem, izgat bennünket, semmiképp se szeretni való."


Nem hittem volna, hogy ma nevetni fogok, de EZ...Picsába...eszem-faszom megáll!!!
köszönöm Ádám, köszönöm IWIW...



És még álljon itt egy pár sor...Pötyi miatt, mert beszólt hogy kevés a bejegyzésem....keveset fogok bejegyezni, de hosszan!....No!---Hogy az embert mennyi dolog le tud lombozni...Engem most pölö eme drága kritika!De ezt most akkor sem veszem fel....Akkó is JÓ!!!

1 megjegyzés:

Pötyi írta...

szeretem a bejegyzéseid:)
azért kevés.:)
szép az élet,
egyetértek!:)