2008/02/20

szeretem a reklámokat!!

http://www.pirulapatika.hu/210168747/adatlap
de komolyan szeretem őket!!Szeretek rajtuk nevetni!!!Mindegyik egy elcseszett vígjáték az életről!!Vasárnap nyálcsorgatva fogok a tévé előtt gubbasztani, mert IHM-ék legujabb műsora a reklámokról fog szólni.
Jah, a link! Egy gyógyszer! Úgy reklámozzák, hogy megszünteti a teltségérzetet!Ezzel nincs is baj, biztos van ilyen betegség.De!!!
A reklámból ez úgy jött le(legalább is számomra), hogy mikor az egésznapos koplalásom után(mert nem volt időm kajálni), otthon jól teleeszem magam, és végre jóllakott vagyok, vegyek már be egy Mezym fortét, mert az elmúlasztja.Hát köszönöm szépen!!Én szeretek jóllakott lenni!!!
Aztán jobban belegondoltam!Ez egy teljesen jó gyógyszer,azoknak, akik hízni szeretnének!
Eszek
Jóllakok
Beveszem Mezymt
-De éhes vagyok még mindig!
Eszek
Ördögi kör

Más: rádiót hallgattam 7végén. Kívánságműsor volt. Betelefonál egy fiatal nő.
-Küldenék egy számot a barátomnak. Épp ma vesztünk össze.
Műsorvezető: - Min vesztetek össze?
-Hát...ő ma elment nélkülem valahova. Egy olyan helyre, ami nem nőknek való.
Mv.:- Hova ment?
- DISZNÓVÁGÁSRA!! (itt már fetrengve nevettem)
Elkezdődik a zene. A közepe fele veszem észre miről is szól. Sajnos nem tudom visszaidézni teljesen a szövegét, de valami olyasmi volt: nem engem ölelsz, hanem őt...miért hagytál el...(itt már sírva nevettem)

Namármost.Ha tudja, hogy a disznóvágás nem való nőknek, miért akadt ki?(nem értem miért nem való nőknek,töccsék csak ők is a hurkátkolbászt).Miért kellett ilyen számot kérnie?Féltékeny a disznóra?(elképzeltem, akkor ő hogy nézhet ki) Hatalmas kérdőjel lett a fejem, mikor ezekbe belegondoltam, de tetszett!!!Jót nevettem!!!Milyen emberek vannak?!!

2 megjegyzés:

_renton írta...

Szerintem se kéne fölkapnia a vizet, ez a kis félrelépés a röfivel igazán semmiség

kÀ0s2 kapitàny írta...

fajtalan erotika :D