2008/02/13

Feltettem

Ím vala a második szösszenet. Leírtam, újraolvastam, akkor vettem észre mennyire Utikalauzos (talán), pedig nem tudatosan, komolyan. Érdekes.
http://www.hotdog.hu/doksi/doksi.hot?d_id=58925

Mi van veled? - szokták kérdezni a tömegek. (ÚÚtálom ezt a kérdést. Hogy lehet erre normálisan válaszolni?)
De most mégis tudnék! :
-Fasza minden bazze' !!! Rég voltam ennyire kurvajól! Veled mi van, inkább arról mesélj, az érdekel!!???
Annyira elvagyok néha foglalva magammal, hogy nem veszem észre, másnak még rosszabb! Önző Nagy István!!...Meglegyintett a változás szele, remélem orkán lesz belőle, és kisöpör mindent. Jó esély (nem t1om mijen lyé!bocs) van rá!!!

Más: Tudom mindig azon gondolkodom, miért nem maradhatok gyerek. De, most azon merengtem el egyik nap, az hogy a gyereknek kell a szülei rossz döntéseit helyrehozni, a szüleiről gondoskodni, rendbe tenni "otthon" a dolgokat, ez jelenti azt, hogy felnövünk?! Azt hiszem, ez is a része. Nem lesz gyerekem. Két okból is, sőt van az több is. Eddig valahol mélyen itt volt bennem, hogy "futkosnak majd a kölkök az udvaron" , ez most meghalt, teljesen!!!

És még valami!!: HISZEK!!!

8 megjegyzés:

lev írta...

a legjobb az hogy nekem sem lesz gyerkőcöm. nyaranként öcsém gyerkőcei fognak nálam nyaralni hetenként és elmegyek majd velük horgászni, bicajozni, s ha magjön a nagy nyári vihar az egyik este akkor gyertyafény mellett tanítgatom őket sakkozni!

gabi írta...

én azért akarok gyereket!

gabi írta...

A:-mi van veled?
B:-ha komolyan érdekel, akkor elmondom, de az hosszú lenne, és én nem tudom, h te ráérsz-e beszélgetni. de ha elég ennyi, akkor megvagyok/jól vagyok/voltam már jobban is.

további válaszlehetőséget száma végtelen, azt már a sors hozza (vagymi)

_renton írta...

zzzutty!

Na azért a földön se olyan rózsás a helyzet :)

Pötyi írta...

miután úgy tűnik nekem meg aztán végképp nem lesz gyerekem, hát nem tudom kik fogják benépesíteni a földet...:P

lev írta...

na, dehát, ez ám az igazi ciki dolog. itt állunk mink, extrajóképü, menő, szórakoztató pasik és pont mi nem csinálunk gyereket. nos ezt nem a sors hozta így!

lev írta...

az okos-t kihagytam, bocsika :o :):)

kÀ0s2 kapitàny írta...

Tudod mit Levi?!
Lesz gyerekünk, csak nem fogjuk ismerni őket...
Mer', hamár itt vagyunk, nyomjuk vazze'!!! :D:D:D