2008/02/07

Notessz

Igen azt kéne vennem. Illetve nem is kell, mert van. Csak bele kéne írnom az elejébe, hogy ne hagyd itthon a noteszed! Barátságos, harsogó színű betükkel. Ördögi kör. Írtam, de otthon hagytam, elfelejtettem...notesz...és most annyira marcangol a lelkiismeret, hogy elveszítem az olvasóközönségem, akik múlthéten még olyan lelkesek voltak. Most pedig cserben hagyom őket. Ígérem minél előbb feltöltöm, hogy olvashassatok (ez így helyes??).
Rambóm!!! Hová tűnt a blogod????
Levim!!! Kicseréltelek...és tegnap elállt az eső, úgyhogy remélem ott voltál Presszóban!
Tegnap elvesztem egy plafonról lógó pókháló, és a mellette eltűnő fűtéscsövek közt valahol...Jó volt! Hallottam a zenét, azt is hogy beszélnek hozzám, válaszoltam is...de mégis, valahol ott jártam fönn...Ma pedig olvastam egy blogban a láthatatlanságról...lehet, hogy én sem eltűnök, csak nem látszom?!....
Boldogság!!!: megvan a 2008. évi első LEGOkatalógus... Ezt úgyse érti senki... talán csak az Elveszett Fiúk....
Este Babzsákban ámulás...részemről láthatatlanság...

5 megjegyzés:

lev írta...

babzsák.

_renton írta...

egyszer össze kell ülnünk legózni.

kÀ0s2 kapitàny írta...

Várlak szeretettel Feri!!!otthol vagyok bármikor! :D

lev írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ! legózzzzuunk!!!!! énisénisénis!

Pötyi írta...

én memorizni szertnék veled...