2008/01/08

...Újra...

...rég voltam itt....nem direkt...
szép volt a karácsony....hosszú, unalmas volt a szünet(vagy mi)....szilveszterkor pedig túl sok döntést kellett hoznom, és túl sok, túl mély behatás ért pár óra alatt....de élveztem...éreztem...hogy élek...
aztán szilveszter után ért egy hatalmas trauma: kiolvastam az Útikalauzt....Rambómnak üzenem: kezd el újból, és olvasd végig!!!....közepe számomra is ellaposodott,de olyan vége van, de olyan....azt hiszed már nem tud újjat...azt hiszed ennek sose lehet vége...és mégis le tudta úgy zárni, legalább is számomra, hogy rossz volt, hogy kiolvastam....hiányzott....

~~orromra sikeresen szereztem egy...idézem a leletem: "jól álló darabos törés"-t...
büszke vagyok mert megcsináltam a 360at...extrém tinédzser fiúnak érzem magam....

1 megjegyzés:

_renton írta...

au. jobbulást!