2008/01/13

...este a gép elött...

....jobb lett volna, ha lefejelem a busz visszapillantòtükrét, azt hiszem!De ez most még ìgy is jò!
Talàn ezért:

Feri üzenete:
vigyázz, kiraklak a blogomba!
Pistu üzenete:
azt pròbàlom kiprovokàlni, minden msn beszélgetésünk alkalmàval...
Feri üzenete:
frissült az utolsó bejegyzés! lesd meg!
Pistu üzenete:
ilyenkor érzem magam fontosnak....lehet mégsem csak egy porszem vagyok..
Feri üzenete:
porszem vagy, de a poszemeknek vannak lehetőségeik
Feri üzenete:
nem az a kérdés, hogy porszem vagy-e, hanem, hogy milyen
Pistu üzenete:
el szàllok a széllel...
~~~~~~~~~~~~~~
Pistu üzenete:
csak gyözzem cérnàval
Feri üzenete:
nincsenek vesztesek és győztesek
Feri üzenete:
csak vékony, meg vastag cérnák
Ilyenkor gondolok csak bele, milyen lenne az életem, ha a lakàsban lenne zInternet.

A màsik személlyel folytatott beszélgetésemböl nem idézek, pedig az is "lélek melengetö" volt...khmm......CSak Jàccunk...papàs-mamàst, mint az oViba....


~~ez egy szar kép, de akkor is, csak azért is...a szarban is megtalàlhatom a gyürüm, ha lenyeltem...(Mezöszilasròl loptam ezt a közmondàst...reggel még zsidò vicc volt).That`s all folks (vagy hogy mongya Tapsihapsi, sose értettem, mert répa volt a szàjàban.)

3 megjegyzés:

gabi írta...

papás-mamást :O mégis kivel? ;)

kÀ0s2 kapitàny írta...

a memóriakártyaolvasórésével...
jobb híjján...pfff

Névtelen írta...

én a flopyolvasórésével szoktam xD, az olyan mint az öregnénik??? :o :D