2008/09/14

A kép: KFT-Afrika, Costa Brava, állítólag Csák Norisz, háttér Csámló-hegy (megen nem jutottuk föl).
A nap: mály förszt ting iz TOI-TOI. bogrács házibajnokság. majdnem kakukkfüves marhapörkölt. hiába mondtam, tett még alá fát. Elföli a magát úgyis. Ezek a románok mindenre gondoltak; mobiltartó, fröccstartó; tálaló; egy traktorról beszélünk. A Borsos volt, vele mindig csak a baj van. Dzsáná. A "nagyképű" pesti lány, aki a metró huzata miatt fázott meg; és még én vagyok nagyképű. Vikusz Rennerikusz, a világ legokosabb nőnemű létformája. ÉRELHETŐ QUAD; idén lassan mentem a kanyarokban, kicsit féltem a tavalyi borulás után. nem tudom, miért csaptam a fröccsel teli, egyébként is instabil asztalra; elnézést. feküdjünk le, 5kor kelünk, és irány a hegy... Hiüj.fel.tomi ezhülye, szunya. Reggel; miér nem kelltünk fel 5kor? a román remek megpakolása, korai szőlőpréseléssel egybekötve. egyetek baracot. DRÓTI a láthatatlan drótszőrű foxi kutyám. Tomi kapd el!!! fényes nappal szilvalopás. Tomival csak a baj van; mindenkinek balkezesre terít. BÁÁÁÁÁÁ!!!!
megírnám ezt pontosabban is.
jah: eléggé megcsappantak a Somogyi Pincészet boroshordói.

Nincsenek megjegyzések: