2008/09/07

..hogy nem volt időm semmire, hogy fáradt voltam minden pillanatban, hiába aludtam, az üzletvezető meg néha úgy beszélt velem, mint akit a seggéből rándgatott ki, persze ez mellett úgy is viselkedett, mint aki a seggével nem is csinál semmit, mert ő ahhoz túl magasrendű. Akkor is jó volt. Jellemépítő? Mondhatnám, igen. Nem hinném, hogy elfelejtem valaha is az első utam Füredre. Nem is tudtam hol van ott a Penny. Internetről térkép. Monitor lefényképezve telefonnal. Buszról leszállva telefonból tájékozódva. Sose fogom megérteni, hogy a külföldiek, miért nem tudnak számolni. Rendben van, hogy más rajzocskák vannak a pénzecskéken, de azt hiszem az arab számok elég egyértelműek. Mégis úgy nézték őket minden fizetéskor, mint a kisgyerek a szétszerelt autómotort.
mindegy.
az utóbbi napokban két dolog készített ki, de úgy rendesen. ad1: Danika a Jocó heréivel. ad2: ezentúl egy kopott, sárga színű Camping nyergében fogtok látni a városban száguldozni. ennyi

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

-hmmm.