2008/04/07

SZERELMES VAGYOK!!!!

http://youtube.com/watch?v=ouLiQ7KhmYU

4 megjegyzés:

Turul86 írta...

Juj!

írta...

Ilyenkor kell rájönnöm, hogy mennyire le vagyok maradva... Tegnapelőtt néztem egy Family Guy-t, amiben a pedofil öreg bácsi ezt végigénekelte....

Pötyi írta...

belépek a klubba!:)

(szüntesd már meg ezt a szóellenőrzést, a testreszabásoknál már nemtom hol lehet beállítani, tök idegesít, gondolom nem csak engem)

lev írta...

-NA!!!!!!!
ordítottam el magam az imént miko rmegláttam a bejegyzés címét. akko rmég nem láttam, hogy videó van alább, köszönhető a kis felbontású monitoromnak. azt hittem szerelmes vagy úg yigazából, elkapott a rózsaszín köd, megnyilazták a feneked, szal érted, úgy igazán, beledugtad valakinek a szájába a nyelved, satöbbi... megörültam bíz, ejj, ordításomra szobatársam is mögijedett.
aztán látom, hogy videjó, ejj, ha valami ribancra vered, ejj, nemtom mitet csinálok. gondoltam megnézem, de hát ezen a pécén olyat nem lehet, fagyómasííín! de bevállaltam. jönnek a szaggató nyavajgó hangok, a szaggató sötét képek stb. hát, Pistukám, jól mögvicceltél engemet! sebaj, de lassan szerelmesnök is köll ám lenni, olyan rendes lányba ám, én már láttam néhányat mostanában, kijöttek a melegre, szaladgálna, a tarka évelő pillangók után az Erzsébet sétány, és a nemtom milyen tér környékén!

na! továbbimindenjót Pistukám!!!